Liverpool

Ännu en måndag! Ännu en fin helg bakom mig. 
I fredags var jag i Leamington på pubcrawl med the nordic society. Blev en jättehärlig kväll. 
På Lördagen ringe klockan kl 6. Alldeles för tidigt men tid är pengar eller vad det heter. Jag och spanjorskorna hade bokat en buss till Liverpool. Det var en mysig känsla att sitta två timmar i bussen tillsammans med massa studenter och titta på det regniga landskapet som susade förbi. 
Regnet följde oss till Liverpool, men det blev en fin dag ändå. Strosade mest runt och kollade in några museum, shoppade på the beatles story, och käkade pizza. En toppendag! 
Vi kom tillbaka runt åtta på kvällen. Vi tog en glas(plastmugg) på the terracebar och sen gick vi hem och sov. 
 
Nu är det nu vecka, nya möjligheter. Haha eller alltsåå..ja. Typ. 
PUSS
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Nu har jag läst i fatt mig om din resa so far. Kul att se att du hittar folk att klicka med och är ute på galej hela tiden! :*

2015-10-26 @ 17:25:49
Postat av: Mamma

Kul att återse Albert Dock. Fina foton du har tagit :)

2015-10-26 @ 22:09:41
Postat av: Aina

Åh vad mysigt med en liten tripp!

2015-10-27 @ 19:23:51
Postat av: Thilda Havert

Ah vad mysigt det låter :)

2015-11-01 @ 10:04:14
Postat av: Kristin

Så mysigt att åka runt i England! Tänk vad vi har längtat efter det :D

2015-11-01 @ 13:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0