Efter tre dagar i Warwick...

 
...Tycker jag ändå att jag fått iordning någorlunda på mitt rum. Har köpt påslakan och tofflor och galgar från Primark och satt upp mina framkallade instagram-bilder. Känns bra!
 
Jag kom hit sent i tisdags kväll. Känslan av att komma som ny till ett okänt ställe när det är mörkt är alltid lika överväldigande. Efter en dag på resande fot och lite nya möten på bussen som universitet hade fixat åt oss, så kände jag mig ganska överväldigad och trött. Det är en känsla som hållt i sig till och från under de senaste dagarna. Att träffa massvis av nya mäniskor med varierande nationaliteter och dialekter och personlighet dagligen är självklar kul men det gör en samtidigt lite snurrig i huvudet. 
 
Onsdagen bjöd på massa informationsmöten på förmiddagen sen var vi i Coventry på eftermiddagen, och det var där hittade ett Primark! Coventry är en helt okej stad, även om jag sett finare. Den har som tur är alla affärer du kan tänka dig, och självklart en katedral( There's always a Cathredal). På kvällen var det Latino-kväll på en klubb på campuset. Dansade till Shakira, Pitbull, Daddy Yanke och Don Omar, för att bara nämna några.
 
Igår(Torsdag) var vi möte med the department of Education och presenterades för våra lärare osv. På måndag börjar det! Är taggad faktiskt! På kvällen vann vi ett pubquiz, ungefär så det brukar gå när jag attendar ett pubquiz :)
 
Finns mycket mer jag skulle kunna skriva om, filosofera om , och diskutera här, men hinner inte, för det är snart dags för sista kvällen på The Orientation Week. Får se vad den har att erbjuda!
PUSS
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser riktigt trevligt ut Stina o lyckat med fotona. Rummet ser verkligen fräscht ut.Men var är filten? Kramar från mamma

2015-10-02 @ 19:46:09
Postat av: Thilda

Åh men ändå fräscht rum!!!

2015-10-03 @ 23:59:50
Postat av: Malin

Så jäkla fint med bilderna! Inte konstigt att det känns mycket i början <3

2015-10-10 @ 11:55:41
Postat av: Aina

Fint med bilderna <3! NICE med Primark och pubquiz :))

2015-10-11 @ 14:36:33
Postat av: Kristin

Hurra för bilder :D (sorry att jag är sen på det). Ser trevligt ut!

2015-10-12 @ 12:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0