Återträff med Birmingham

Jag ska försöka sammanfatta veckan som gått. Den har varit ganska social och intensiv så idag har unnat mig själv att i stort sätt göra igenting.
I vilket fall som helst; I Tisdags åkte jag och en finsk tjej från korridoren till Leamington för att delta i Initation för Warwick Nordic Society, vilket är en social club för alla från scandavien. Det blev en såndär kväll som man alltid kommer minnas. På onsdagen var det lectures på dagen, sen hängde jag och spanjorskorna på Dirty Duck, den lokala puben, där det var karaoke. Introducerade dem även för kopparbergs-cider. På torsdagen var det lectures igen och på kvällen åkte vi till Leamington igen, där det var fest för The spanish society, vilken jag inte är medlem men icke desto mindre hängde jag med. Det blev dans till Enrique Iglesias, Gente de Zona och Pitbull. På fredagen efter skolan lagade vi mat i Gemmas korridor.
Igår fick jag äntligen återse mitt älskade Birmingham. Det var en mycket speciell och nostalgisk känsla. Att ta tåget från andra hållet och rulla in på Birmingham New Street kändes så himla bra. Senast jag var där var jag 19. Även om tågstationen såg helt annorlunda så är det så mycket som är samma som för 5 år sen. 
I vilket fall som helst, det blev en dag av shopping, Nandos och spaning på folk. På kvällen gick vi ut i Coventry.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kristin

Åh vad härligt det ser ut! Får en liten våg av längtan efter Birmingham också när jag ser bilden :D Är det Gemma och Ana på bilderna?

2015-10-19 @ 00:19:53
Postat av: Thilda Havert

Wowowowow. Har ju aldrig vart i Birmingham :O Blir det utgång i Coventry för oss med när jag kommer och hälsar på? kramar

2015-10-25 @ 21:41:35
Postat av: Mamma

Verkar mer fest än "lectures"?

2015-10-26 @ 22:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0