We can disappear till the sun burns a hole In the life that we left behind

Magisk Helg! I Fredags var det som sagt Fratellis-konsert som gällde. Var ju lite nervös över att gå själv men det gick hur bra som helst. Njöt av det faktum att THE FRATELLIS spelade ca 200m ifrån mitt rum. Killarna gjorde mig inte besviken, framförallt Jon Fratelli hade den där utstrålningen som gör en knäsvag.De spelade alla låtarna jag hade önskat, förutom Babydoll. Gillar deras nya album starkt! 
 
Efter spelningen gick jag till The Dirty Duck där Ana och Gemma hängde. 
 
På Lördag morgon tog jag tåget mot Cambridge. Den tågresan är så himla mycket nostalgi då jag åkte den en del när jag hälsade på Cambridge och Kristin i Melton för fem år sen. FEM ÅR SEN. HUR SJUKT?
I vilket fall som helst; mötte upp Malin och Luke och CASPER på stationen. Vi gick och köpte mat från en foodtruck utanför en pub, mat som vi sedan tog med oss och åt inne på puben. Efter det gick vi hem till dem och Casper fick mat bla. Sen gick vi till ännu en pub samt tittade på när de tände julbelysningen i en park. På kvällen tände vi en brasa, gosade med Casper och åt pizza och drack vin. 
Idag strosade vi runt i Cambridge och fikade och åt lunch innan jag tog tåget tillbaka. 
 
Tydligen bor det studenter och proffessorer och liknande i dessa byggnader. Tyckte det kändes så himla coolt, tänk att det finns människor som faktiskt lever så, Får associationer till Bridehead Revisited eller Riot Club.
 
Det var så otroligt fint att återse Cambridge, denna fina stad! Och extra fint att träffa Malin och Luke, och lära känna lilla Casper, min gosis. Jag och denna 3 månader gamla charmtroll är bästisar nu.
Känner mig himla nöjd med denna helg, och satt med ett leende på läpparna på tåget hem. Älskar att se landskapet susa förbi medans solen går ner. Nu är jag redo för att ta mig an en ny vecka.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Kristin

Åh så härligt!! Gillar att det är "din" stad. Och älskar bilderna, längtar ju tillbaka massor nu :D

2015-11-16 @ 13:02:52
Postat av: Thilda Havert

Åh vill verkligen åka till Cambridge, ser underbart ut ju! Och vad mysigt att du kunde hälsa på Malin och Luke. Är så stolt över dig att du gick på Fratellis även om ingen ville gå med- man kan inte låta andra styra ens liv liksom. GIRLPOWER

2015-11-17 @ 08:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0