Den Tredje November

Redan tisdag på den nya veckan. Vecka 6 på min vistelse här. Redan November och mitt huvud hänger inte med. Det är kyligt, fuktigt och dimmigt, precis så som jag minns höst-england.
 
Helgen som började redan i torsdags var en av de bättre helgerna här. Ska försöka sammanfatta den lite:
I torsdags efter föreläsningen åkte jag och Ana och Gemma till Coventry för en Halloween-fest för alla internationella studenter på campus. Festen var inte top-notch dock och jag fick känslan av att vara på ett språkrese-disco ungefär. 
I Fredags hade vi seminarium och efter det städade jag mitt rum riktigt ordentligt för första gången sen jag kom hit. På kvällen gick jag och Ana och Gemma till Varsity, en pub på campus som vi inte testat innan.Det var SÅÅ mysigt. Vi blev alla tre superduper-mätta.Önskar jag hade en bild på allt vi åt. Vi delade på en förrätts-platter som innehöll vitlöksbröd, onionrings, friterad kyckling och nachos. WOW: Sen en hamburgare på det. Paltkoma!
I Lördags var det Halloweenfest på campus. Var inte så positivt inställd först, men det blev en av de mest minnesvärda kvällarna här. Härlig musik, mycket dans och magi i luften. 
 
 
Bild från i Lördags, Gemma, Jag och Ana , plus ett okönt spöke i hörnet, haha. 
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Kristin

One cheeky little devil ;)

2015-11-04 @ 04:52:04
Postat av: Aina

Så kul ni verkar ha det!

2015-11-05 @ 17:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0