And soon, you'll see, that the cloud shapes in our eyes are blind, but fly, forever just the same

 
 
Måndag igen. Suck. Dagen har bestått av föreläsningar och grupparbete för en redovisning vi har på torsdag. Just nu känns the workload ganska tung och det känns inte som varken jag eller min tid räcker till. Dessutom tror jag att jag har lite post-weekend-depression, om det nu finns något som kallas så. Bjuder på två bilder från The Nordic Society Ball som var i Lördags. Det var en kväll av paljettklänningar, bubbel, och dans.
Nu ska jag gå och lägga mig så att jag orkar upp tidigt imorgon och jobba. 
PUSSS
 
 

Kommentarer
Postat av: Aina

Kämpa på, heja dig! Och vad fin du var på balen!!

2015-11-24 @ 17:39:12
Postat av: Mamma

Du klarar det! I´m sure. "man måste lida innan man kan njuta" ett gammalt mamma-ordspråk
Puss o Kram

2015-11-24 @ 20:16:22
Postat av: Thilda Havert

Åh klänningen blev helt underbar!

2015-11-25 @ 16:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0