We will all say goodbye But that's alright Happens to everyone,The "alright" part is a lie,But that's alright We tell it to everyone

 
Igår hade vi en christmas-dinner med klassen. Klassisk engelsk christmas-roast, vin och christmas-crackers. Love it. Middagen var på Varsity, en pub på campus, och en ganska stor del av kursarna var närvarande. Trevligt! Efter det åkte jag och Gemma och Ana till Coventry till ett international christmas-party på en klubb. Vi dansade under fake-snö till klockan fyra på morgonen. Idag är jag helt slut. Börjar bli gammal eller något.
Idag har jag även sagt hejdå till de i klassen, och några i korridoren som lämnat för julledigt. Kurserna är över och nästa vecka är det praktik i fem dagar som gäller innan vi åker hem. Helt sjukt. 
Vi körde secret santa i korridoren och jag fick en t-shirt med en textrad från Michael Jacksons thriller på. Det får mig att tro att jag kanske inte vart så osynlig, anonym och outsider som jag trott jag vart. 
 
Har packat ihop mina saker för imorgon måste jag flytta till en annan korridor eftersom mitt rum sorligt nog är uthyrt till conference-people. Suck. Underbara Ana och Gemma har lovat att hjälpa mig med flytten imorgon, vilket betyder väldigt mycket.
Inatt är alltså sitta natten i J45 på rootes. Hejdå. Bara sådär. 
Imorgon åker vi till Birmingham för den sista gången detta året. Troligtvis inte sista gången någonsin. Jag har insett att jag nog aldrig kommer bli klar med detta landet. 
PUSS
 

Kommentarer
Postat av: Thilda HaverT

JAYYYYY FORTYYY FIVEEE!

2015-12-13 @ 19:34:02
Postat av: Kristin

KLART du inte kommer bli klar med England! Du har ju bott där i två omgångar nu! Det är typ lika många omgångar som du har bott i Sverige (okej, nästan). Poängen är att England är ditt andra hem <3

2015-12-16 @ 01:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0