We've come too far to give up who we are So let's raise the bar and our cups to the stars

Äntligen är jag nästan totalt fri från en veckas grav förkylning. Gillar INTE att missa kvällar på Le Huit och Cargo! Helgen bestod av shopping och lungt barhäng och idag hängde vi i parken efter skolan. SÅ VARMT. Ikväll är det Robin Hood och sen Australian Bar som gäller. 
 
Här kommer lite tidigare publicerade bilder ; 
Vi hakade på holländarnas firande av queensday/kröningen av deras nya kung. Ibland känns det som jag tar in mer holländsk kultur trots att jag befinner mig i frankrike. Antar att det blir så när jag bor i ett hus med ca 10 Holländare/Belgare.
Picknick!! :)
 
Det var nog allt jag hade att säga för tillfället.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Thilda

Bra att du bloggar igen :) ha så roligt ikväll i Sherwood Forest

2013-05-13 @ 22:14:35
Postat av: Kristin

And thats all I have to say about that!

2013-05-14 @ 17:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0