La Réunion

 
 
I helgen var Anais i Montpellier och hälsade på mig! Det var en av de bättre helgerna jag haft under min vistelse här faktiskt. Fredagkvällen blev det reunion med Worcester-gänget, Jag,Anais och Helen. Så himla fint att vara tillsammans alla tre igen och att jag faktiskt kan prata franska med dem nu. 
Vi började med Pizza på mitt rum, vidare för vin hos Helens kompis Zoey, och sen vidare till en fest som bekanta till Helen. 
Lördagen var det shopping som gällde sen på kvällen gick vi till Panama och dansade. Söndagen bestod av film och tjejsnack och häng i köket.
Fortfarande så tacksam att jag hållt kontakten med dessa tjejer,och väldigt glad över att vi skapar fler minnen tillsammans. Nästa gång blir i Sverige förhoppningsvis. 
 
I övrigt har jag TRE dagar kvar i Montpellier. Känns helt sjukt. Sista kvällen är planerad och det blir en klassisk Montpellier kväll ala Le huit och Cargo. Ska försöka att njuta så mycket som möjligt av de sista dagarna.
BISOUS

Kommentarer
Postat av: Kristin

Åh vad kul, duktiga ni är som har hållit kontakten, och duktig DU är som pratar franska! Skriv ett sista utvärderande Montpellierinlägg??

2013-05-21 @ 19:22:30
Postat av: Thilda

Tiden har gått fort!

2013-05-21 @ 20:50:47
Postat av: Aina

Kul! Och häftigt att du kan prata franska nu, awesome!

2013-05-23 @ 00:50:24
Postat av: Elsa

Hej Hej! Jag åker till montpellier för första gången och ska plugga i 13 veckor på lördag! å himla nervös men taggad och förväntansfull. Skummade igenom din blogg du verkar ha haft det så himla bra! Har du några tips?
Vänligen,
Elsa Malmer

2013-08-28 @ 19:32:00
URL: http://changertout.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0