When you talk it's like a movie and you're making me crazy, Cause life imitates art.

Imorgon har jag varit här en månad. Har inte riktigt hunnit uppfatta att tiden faktiskt går och att jag faktiskt har skapat mig en slags vardag med rutiner här. Franskan går framåt och även om jag suger på grammatiken känns det som jag kan prata mer och mer. 
I Onsdags var det vinprovning och vi lärde oss att känna efter vad vinen är gjort av och hur man håller ett vinglas ordentligt. Fast det visste jag ju redan. I torsdags gick vi till en mysig resturang och jag åt sniglar. Himla gott, smakar mest vitlök.
Igår var det Megans och Christinas sista kväll innan de åker hem så då var det partaayy på gång. Megan och Christina gick hem vid halv tolv ungefär för att kunna orka resan hem, och jag och Tora fortsatte kvällen med dans och billiga drinkar.  Kommer sakna Megan och Christina! Härligt tjejgäng. Nu är det jag och Tora kvar, får se om vi rektyrerar några nykomlingar nästa vecka. Nästa vecka ändrar jag klass dessutom, från A2 till B1. Högre nivå! YAY!
I övrigt är jag dödens förkyld, så ikväll ska jag stanna hemma och titta på film. :)
PUSS 

Kommentarer
Postat av: Thilda

HIPSTER I PARKEN ! ;)

2013-03-03 @ 10:27:51
Postat av: Aina

Högre nivå, woho! Bra jobbat!

2013-03-04 @ 16:34:06
Postat av: Kristin

Åh parken påminner mig om alla våra episka parkhäng i England!! Såå mysigt:)

2013-03-05 @ 09:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0