I was the match and you were the rock , Maybe we started this fire

Såhär kan det se ut i köket. Ja, varför inte äta sin lunch direkt ur skåpet sittandes på golvet? Går jättebra!
 
Jag och Caroline innan Australian Bar i torsdags. 
 
Den senaste veckan har jag umgåtts mycket med Caroline, en holländsk tjej som bor på samma residence som jag. Känns bra att ha någon att hänga med i samma korridor som en själv.Det har varit barhäng, parkhäng, kökhäng och pubquiz vi har sysselsatt oss med. Toras vänner från sverige har också varit och hälsat på så i Lördags var det melodifestival och utgång som gällde. Fredagen innan det var vi på bio och såg 20 Ans D'écart, en fransk romantiskt komedi när den är som bäst. Igår var vi alla på "Robin Hood", en pub som har quiz varje måndag. Vi vann inte denna gången tyvärr.
Iövrigt kämpar jag på med franskan, läser Harry Potter & Madame Bovary och tittar på Teen Wolf ( Ja jag vet. Stina tittar på fjortis-serier, haha jättekul) .
Om ni känner för att skicka ett vykort/brev/falukorv kan ni göra det till skolans adress som är ;
 
Stina Johansson
33 Grand Rue Jean Moulin
34000 Montpellier
France
 
PUSS
 

Kommentarer
Postat av: Thilda

alltså, som vanligt så låter det ju nice :)

2013-03-12 @ 22:22:58
Postat av: Ann

Äntligen lite uppdateringar:) Såå roligt att se bilder på mina söta dotter
Puss

2013-03-13 @ 20:25:52
Postat av: Aina

Nice nice nice nice nice...

2013-03-14 @ 00:19:30
Postat av: Kristin

Men hon är ju också kortare än du. Fattar inte? <3

2013-03-14 @ 07:52:05
Postat av: Sara

vad är det för fel på fransk korv? ;)

2013-03-16 @ 21:00:39
Postat av: Caroline

Kära vänner Stina, är inte längre jag fick mina knän böjda där :)

Svar: AAHHAHAH, Gotta love google translate, huh? :) C'est genial, En fait.
Stina

2013-03-21 @ 21:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0