Bordeaux

Jag och Savannah, Ma nouvelle meilleure copine.
 
 
I helgen var jag och hälsade på Anais i Bordeaux, och vi hade en himla rolig helg.
På Fredagen anlände jag ganska sent till Bordeaux, blev hämtad av Anais på stationen och sen åkte vi hem till henne och tittade på film och hade tjejsnack. Precis som det ska vara. Kändes verkligen inte att det är mer 1,5 år sen vi sågs. 
På lördag var det shopping i massor. På eftermiddagen tog vi det lungt hemma hos Anais och jag blev bästis med Anais lillasyster Savannah, 6 år. Hon lärde mig alla frukter på franska( Ca, C'est un poire, et ca C'est un pomme), och vi lekte även en gissningslek som gick ut på att hon spelade en disney låt och jag skulle gissa vilken film det kom ifrån. Supercool flicka. På kvällen var det förfest hos Anais kompisar.Jag gjorde mitt bästa att hänga med i deras snabba franska, men såg nog mest ut som ett frågetecken. Haha. Sen fortsatte vi till en klubb som heter La Plage.Underbar klubb, där vi dansade till klockan blev 5.
Åkte hem relativt tidigt igår, och hade en nöjd känsla i magen hela tågresan hem. Underbart att träffa Anais igen, underbart att träffa hennes familj, och underbart att se en ny stad.
En perfekt helg, helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Aina

Ahh, låter awesome!

2013-03-25 @ 22:40:33
Postat av: Ann

Vilken söt flicka! (du får gissa vem jag menar;)

2013-03-25 @ 23:41:20
Postat av: Thilda

Låter kanon :)

2013-03-26 @ 07:36:03
Postat av: Kristin

Kul!! Minns att jag verkligen gillade Bordeaux! Duktig tjej som reser runt själv i frankrike och hälsar på vänner...coolt. Puss

2013-03-26 @ 22:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0