Varning! Inlägg om I-landsproblem!

När jag var i England klagade jag i ungefär två månader över att jag inte hade internet. Nu är det ännu ett I-landproblem som plågar mig; JAG HAR INGET VARMVATTEN. Jag dushar i kallt vatten. Jag tvättar håret i kallt vatten. Jag diskar i kallt vatten. Hygieniskt? Nej! Obehagligt som fan? JA! Känner mig som en isbit.
Var i skol-receptionen, precis som alla andra som bor här, och klagade innan idag. Ieftermiddags var den en man som var här och fixade och donade i ungefär 15 min innan han gick. Tydligen utan att ha gjort något av resultat. SUCK.
JAG VET att det inte är något att klaga på, att det finns ungefär tusen miljoner som har det värre, och att jag bara borde skärpa mig och vara glad istället. JAG VET också att jag behöver varken internet eller varm vatten för att leva, och att det är otacksamt av mig att ens klaga.  Tyvärr hjälper det mig inte just nu.
Och med franskan går det också bra, HAHAHAHAHAHAHAHAHA

Kommentarer
Postat av: Thilda

jag får med säga...


"HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH"

2013-04-09 @ 19:34:45
Postat av: Sara

dagens tips, dagens tips, trallaalala, dagens tips! Sitt inte brevid en elefant på flyglanet!

Hope it cheered you up Love! (och att du får varmvatten snart!!) x

2013-04-12 @ 16:57:37
Postat av: Kristin

Haha! Åh vad jobbigt! Hoppas du har det bra i övrigt :) :)

2013-04-14 @ 19:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0