Koh Samui

Har nu kommit till Koh Samui. Jag och Mathilda har det oforskamt bra. Badar hela tiden och har fatt lite for mycket sol. Pa Mathildas initiativ har vi startat en vit vecka vilket i vart fall innebar ingen lask. Far se hur det gar! Vi bor precis pa stranden och allt kenns veldigt lyx. Bussresan hit var dock allt annat an det. Jag fick inte plats med mina ben, och da kan ni tanka er hur trang det var. Vi blev avslappta vid hamnen dar vi skulle ta baten ifran kl 5 pa morgonen, och ni som kanner mig vet att jag inte mar toppen vid den tiden pa dygnet. Kunde dock inte motsta att skratta nar Mathilda racker mig ett paket pringels och sager "Det finns ingen angest som inte lite chips dampar". Bless her.
Nu ska vi ga och ta ett kvallsdopp.
Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag ser framför mig små pygmébussar!

2012-03-02 @ 13:20:51
Postat av: Ann

Det där med "vit vecka" tycker jag låter utmärkt ;)

(säger "Hälsoinspiratören"). Det finns väl vatten på denna sidan jordklotet också-även om det är på flaska? Idag fredag är det några timmar kvar på arbetsveckan o det ska bli sköönt med helg

Take care

2012-03-02 @ 15:06:50
Postat av: Anonym

flora feels the same way about chocolate

2012-03-02 @ 23:15:57
Postat av: Aina

Låter grymt skönt med strand, sol och bad!

2012-03-03 @ 11:03:37
Postat av: Sara

Bless Havert!

2012-03-03 @ 14:13:55
Postat av: Kristin

Kvällsdopp, sluta! Fick just massiv sommarlängtan. Gillar vit vecka utan läsk men med alkohol, haha. Kram fisk :)

2012-03-06 @ 17:08:03
Postat av: moster

Badvikarna runt Phi-phi är underbara men vad tycker du om själva ön? Härligt att ni har det så bra!

Kram

2012-03-13 @ 20:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0