Koh phi phi

Ar alltsa nu pa Koh phi phi. Vi tog en bat fran pangnang hit iforrgar. Koh pangnang tanker jag inte ens forsoka beskriva, det maste helt enkelt upplevas. Kan ha varit basta veckan i mitt liv, och Mathilda haller med mig.

Igar akte vi en battur runt Phi phi, vilket var underbart. Vi badade i en turkos bay, snorklade med fargglada fiskar och chillade pa Maya beach dar de spelade in "The Beach". Pa kvallen gick vi och tog nagra glas med folk fran baten, tva walesare, en amerikan och tre australiensare. Gick dock hem tidigt eftersom jag blivit ganska rejalt forkyld. Men jag overlever och ar vid gott mod!
Ett kort och sammanfattande inlagg eftersom jag har valdigt dalig inspiration till att blogga. Det ar svart att hitta ord som beskriver hur bra det har ar.

Kommentarer
Postat av: Malin

Det låter som livet på en pinne!

2012-03-12 @ 11:36:39
Postat av: Ann

Snorkla är så härligt o spännande. Hur vore det att dyka?

2012-03-13 @ 22:02:47
Postat av: Kristin

Oh så fantastiskt det låter! Jag blir lite avis! Men våren har kommit hit till lund nu, med värmande sol och koltrast på kvällarna :)

2012-03-14 @ 15:38:02
Postat av: Storsillen

Silligt att gå hem tidigt...

2012-03-23 @ 13:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0