Georgetown

Nu har vi ungefar en vecka kvar. Det kanns helt knappt. Jag bade langtar och vandas. Den sista veckan kommer besta av tva storstader; Kuala Lumpur som vi aker till imorgon och sedan Singapore.
De senaste dagarna har vi spenderat i Georgetown. Igar tog vi bussen till varldens storsta leksaksmuseum. Jag och Mathilda var sa lyckliga. De hade all varldens barbiedockor, OCH en upplaga av Michael Jackson dockan jag fick nar jag fyllde atta! Borjade nastan grata. Det fanns aven en life-size docka av Aragorn(JA, FATTA KRISTIN!) och The Joker och Indiana Jones till Mathildas stora fortjusning. Daremellan fanns det dockor i form av John Smith, Simba och Jack Sparrow och Sirius Black. Jag lar sakert ha glomt nagot mycket viktigt darifran men jag tror ni fattar grejen. Efter det akte vi tillbaka till omradet dar vi bor och hittade en kinesisk resturang dar vi at den godaste maten hitills pa denna resan. Jag at Deep fried chicken in sweet and sour sauce och Mathilda at Deep fried chicken in plum sauce. Vi var alldeles hapna efterat. Vi gick tillbaka idag, haha.
Vi har aven hunnit med uteserveringar med hostelkamrater och ett sista strandbesok innan vi aker tillbaka.
Nu ska vi ga och ata(igen).
PUSS

Kommentarer
Postat av: mamma

Asiatisk mat verkar mums-kan du köpa med dig lite kryddor?

2012-03-22 @ 20:14:24
Postat av: Pär

Du har undvikit att bli rånad på mobiltelefonen av en taxichaufför eller?

2012-03-23 @ 13:49:37
Postat av: Kristin

OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG du skulle ha tagit honom med dig!!! Eller åtminstone besudlat honom i en garderob, haha

2012-03-23 @ 16:31:18
Postat av: Sara

Man kan inte äta för mycket :D

2012-03-25 @ 12:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0