The Great Wall

Idag har vi sett den Kinesiska muren! Fick vibbar fran Mulan och aven vardkasarna i Sagan om ringen. Kandes ganska sa overkligt och jag forundrades over hur man kunnat bygga sa langt. Det var lite kallt men solen sken sa allt blev himla vackert. Ar stolt over mig och Mathilda som gick upp for den langa branten upp till muren, istellet for att ta en sittlift som alla andra.Vi fick aven en god lunch som inneholl massa olika kycklingratter och ris bland annat. NICE. Tyvarr funkar det inte att setta in bilder pa denna datorn har. Nagot annat som inte funkar(eller inte finns overhuvudtaget) ar facebook.
Ikvell ar det gratismat pa hostellet och heng i baren har som geller! De satte precis pa Bad romance med Lady Gaga sa det kan nog bli braaaa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter sååå trevligt på alla sätt. Tommy ska kontakta Telia idag, han hann inte igår, var på jobbet till 9.

Stor kram från mamma

2012-01-25 @ 11:31:04
Postat av: Frida

Fantastiskt ! Det är ordet ! Låter great på alla sätt! Dansa till lady G från mig :) kram från Frida och Gabriel som pratar om "annstinatommy-fin klänningen"... :))

2012-01-25 @ 21:07:53
Postat av: Anonym

Awesome. Och när vi ändå pratar disney. Idag på jobbet lekta en kille lejonkungen, han sprang tvärs över gympasalen och vrålade, "BOOWLA ME GAMAR, STRIKE VARJE GÅNG." Tänkte på dig då!

2012-01-26 @ 13:53:16
Postat av: Kristin

haha, älskar att du skriver e i stället för ä! låter sjukt coolt, vårdkasarna i sagan om ringen är det största rysmomentet i mitt LIV, så passa dig för att skriva mer som gör mig fasligt avundsjuk!!

2012-01-26 @ 16:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0