Monday

OKej internet ar jattesegt och funkar knappt sa skriker veldigt kortfattat. Har nu varit pa resande fot i exakt en vecka. Hanoi ar bullrigt, fullt av mopeder(inte motorcyklar,mohaha),vi drommer konstiga drommar bade jag och Mathilda,och vara har ar stora pa grund av luftfuktigheten. Maten ar EXTREMT god. Igar satt vi och drack drinkar hogt uppe pa ett hotell och idag satt vi pa balkongen pa var favoritresturang som heter Marilyn. Det ar en resturang bakom en kladesaffar. Har varit pa museum och tempel och ikvall ska vi se en water puppet show och sen ga pa Night Market.

Imorgon aker vi till Halong Bay. Blir intressant. Hoppas allt ar bra med er dar hemma. Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir så glad när jag hittar ett nytt inlägg;9 Spännande att läsa. Inte undra på att ni drömmer konstiga drömmar med alla dessa bombademang av intryck. Hjärnan får väl ett spel....

Här var det -10 grader imorse-det är soligt o klart o Rocksjön ligger frusen.

Puss o Kram Ann

2012-01-30 @ 15:44:28
Postat av: Kristin

oomggggg, drinkar på terass! här vill jag knappt gå ut för det är så kallt! Och då gillar jag ändå att vara ute...mohaha. ha några underbara dagar på båten älskling!!

2012-02-01 @ 13:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0