Nah Trang

Har kommit till Nah Trang nu. Bussresan hit var riktigt sunkig. Bussarna var tydligen fulla sa det lag folk pa golvet och hela bussen stank. Som tur var sov jag mesta delen av resan och Mathilda var klok nog att inte beratta for mig att det fanns kackerlackor pa bussen. HUuuuuu. Tog laaang tid att duscha av sig den resan!
Nah trang ar som en semesterort med mycket sol,bad och fest. Vi har en balkong utanfor vart rum dar vi satt och drack cola och berattade roliga historier igar. Efter det gick vi och kakade pa en resturang vid stranden och det var fullmane som speglade sig i vagorna. Efter det undersokte vid Nah Trangs barer. Bra utbud!
Traffade min granne och barndomsvan pa stranden innan. Varlden ar sa konstigt liten.
Pa stranden hangde vi dessutom med en Australiensare som akte motorcykel genom Asien och aven en Amerikansk tjej. Vara engelska vanner kom ocksa forbi och vi ska kaka middag tillsammans ikvall.
Pusss

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha shit vad är oddsen? MEn jag måste säga att jag saknar bilder!

2012-02-10 @ 15:02:07
Postat av: Sara

Världen är skrämmande lite... Herregud. Men gott med lite sol, bad och färg :)

2012-02-11 @ 12:28:42
Postat av: Kristin

Låter så himla lyxigt! Kul att träffa så många engelsktalande :)

2012-02-11 @ 15:35:05
Postat av: Ann

Verker mer eller mindre vara en drömvärld. Kackerlackorna hör förstås till denna del av världen men kanske inte på drömsidan;) Så underbart kul att du träffade Fredrik!

2012-02-12 @ 10:18:47
Postat av: Mats

Hej lillsillen!!

Det låter underbart!

Snart bär det av mot nordligare breddgrader för oss och det betyder att snart går årets viktigaste tävling av stapeln. Jag har tyvärr varit lite sjuk senaste veckorna och därmed inte kunnat träna. Men det ska nog inte vara några problem att slå vår klena storsill till brorsa, eller vad tror du?



Ha det bra! Puss och kram

2012-02-12 @ 17:47:20
Postat av: Storsillen

Stina, lyssna inte på mellansillen! Tunna tunnor skramlar mest heter det ju, och sällan har det ordstävet passar så bra som i det här sammanhanget.



Det verkar som att du har det gött, och inte bryr dig om skidtävlingar så mycket...

2012-02-13 @ 14:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0