Hoi An

Ar just nu i Hoi An. Jag och Mathilda lever lyxliv med eget rum med tv. Igar nar vi anlende efter en lang resa med nattbuss fick vi en varmeshock! Av med jeansen och fleezen och pa med solskydd och klenning! Vi hade inte atit pa over ett dygn och om ni kenner oss det minsta sa vet ni att vi inte fungerar sarskilt bra utan mat. Vi satte oss pa en resturang vid floden och kande semesterkenslan.
Hoi An ar veldigt turistigt men veeldigt mysigt. Idag har vi cyklat till stranden, jag har sytt upp en lang,rod,blommig(supriise) klenning och vi lever i paradiset. Nu i eftermiddag ska vi vara turister och se sevardigheter och ikvell ska vi forhoppningsvis mota upp med varat Halong Bay gang.
PUSSS

Kommentarer
Postat av: Ann

Ibland kan man undra om vi finns på samma planet;)

Här är det fortfarande kallt, -12 gr i morse. I Gällivare är det just nu -34!!Jag o T kommer precis från Mullsjö där vi åkt 1 mil skidor.

Allt låter så härligt hos er o jag tror detta passar dig perfekt Stina

Kraam Mamma

2012-02-05 @ 14:24:30
Postat av: Ann

Lever vi på samma planet;) Här -12 gr o i Gällivare -34 !! Vi har åkt skidor i Mullsjö o det var skönt-känns i kroppen. Ni verkar vara med om så fantastikt mycket kul. Backpacking-livet verkar passa dig Stina! Så fint att du har skaffat dig en blommig klänning;;))))

Stor kram från mamma

2012-02-05 @ 16:12:02
Postat av: Kristin

Du har sytt upp en klänning! Det som var mitt mål med hela SA-resan men som jag aldrig lyckades med, himla oflyt :p

2012-02-05 @ 18:26:32
Postat av: Malin

Gött att ni får njuta av värme, själv läser jag detta i långkalsonger, dubbla strumpor och tofflor!

2012-02-07 @ 16:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0