Söndag

Haft en trevlig helg! Efter jobbet åkte jag in till stan och fikade med Sara och Matilda vilket sjävklart var mysigt. Sa farväl till Sara som åker till staterna i en vecka. Avundsjuk? Nee vadå?
Resten av helgen spenderades tillsammans med mina bröder och Johanna. Vi firade min 20årsdag eftersom Mats och Johanna befann sig på Bali när jag fyllde år. Jag bestämde maten och då blev det potatisgratäng och kyckling filé! Till förrätt var tapenad, och till efterrätt fick de marängsvish.
Sen fíck jag presenter! Jag fick en flaska Jack Daniels och en t-shirt med John Lennon tryck. De känner mig väl, mina kära bröder. Det känns väldigt tryggt att ha så fina syskon.

Igår köpte jag en ny dator! En vit Sony sitter jag just nu och skriver ifrån. Gillar den skarpt och dessutom är det otroligt skönt att ha en egen dator och kunna ladda ner vad man vill och hålla kontakt med folk som inte är närvarande och så vidare.

Idag har jag även övningskört. Måste väl säga att det går framåt, men känner mig ändå himla osäker över det.
Imorgon är det tillbaka till Attarpskolan.
Pusssssss

Kommentarer
Postat av: Malin

Vadå avundsjuk på datorn?! och du, övningskörningen släpper. Min pappa fick lura mig till att göra häflten av alla saker eftersom jag inte vågade!

2011-11-06 @ 22:03:55
Postat av: Thilda

sakna men säkert går det bättre

2011-11-07 @ 17:56:50
Postat av: Anonym

ooh, dator!!! kuuul!! dina broder ar nice :P en flaska whisky skulle de inte ha kopt till dig for ett ar sen! du ar fin, saknar dig :) kor hart med korningen!

2011-11-08 @ 01:07:32
Postat av: Kristin

Det var jag. Men jag antar du fattade det!

2011-11-08 @ 01:10:33
Postat av: Sara

Allt du kan göra med körningen är att köra hårt! Du klarar allt babydoll :) Och fint med ny dator, made in chelsea marathon nu eller? :)

2011-11-13 @ 13:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0