Måndag

Måndag igen. Suck.
Hade en fin helg iallafall. Denna gången "hemma" i Worcester.
Hade en lugn fredagkväll som spenderades med Anouska och hennes kompis Mille, och en film som hette Sydney White. Tjejig College B-Film när det är som bäst. Tjejerna hade sleepover och jag fick sånt flashback från när jag själv var tolv år och hade massa sleepover. Good times.
På lördagen åkte jag och Sabrina till Birmingham och shoppade. Sabrina älskar att shoppa(som jag). Ni skulle sätt när vi tog hissen ifrån parkeringshuset några våningar upp, när hiss-dörrarna öppnades direkt in i Bullring(birminghams största shoppingcenter). Hennes ögon tindrade, haha. "Im in heaven!"
På kvällen blev det utgång, med mycket dans och skratt och härligt tjejgäng.
Igår städade jag mitt rum, läste HarryPotter, försökte plugga lite engelska och sådant.
Idag jobbjobb.

Kommentarer
Postat av: Sara

låter såå bra :) jag gillar att du fortsätter att hålla "kläd-standarden" på topp!

2011-05-16 @ 23:29:59
Postat av: Kristin

håller med sara! du har aldrig varit snyggare än nu :)

2011-05-17 @ 17:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0