Fredag

Borde igentligen gått och lagt mig förlängesen med tanke på att mitt tåg till Cambridge går 06.33 imorgon. Varför lyckas alltid Kristin övertala mig till sådant GALENSKAP?
Blir nog definift en bra helg I Cam även om det inte ska vara toppenväder. Bra sällskap är det enda man behöver för att trivas, enligt mig. Det är jag ju garanterad i helgen.
Saknar dock väldigt många. Hmm.
Värsta ovädret innan. Ösregn, blixtrar och dunder så att det skakade i hela huset. Har engelska hur åskledare eller borde jag oroa mig?
Nej ju SKA jag gå och lägga mig. En dusch först kanske. Herregud, om det är något jag inte kan så är det att BARA GÅ OCH FUCKING LÄGGA SIG. Konstans battle med mig själv varje kväll(och varje morgon när jag är så trött för att jag inte gick och la mig. Det är en ond cirkel det där)
Vilket svammel. Kul läsning för er, MOHAHAH

Kommentarer
Postat av: Sara

de vet antgligen inte vad en åskledare är ;) Ha så kul i Cambdrige :D

2011-05-07 @ 11:50:55
Postat av: Kristin

hahah mycket underhållande läsning tycker jag!

2011-05-08 @ 23:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0