Positivt tänkande Del 2

(Tänkte försökte göra Positivt tänkande till en återkommande del i bloggen, kan ju sprida lite glädje till andra såväl som till mig själv)

Våren har kommit till England på riktigt nu, som vissa av er kanske redan har läst på Kristins blogg. Idag hade jag lite tid att döda innan jag skulle hämta Maddie, så jag gick och satte mig i en närliggande park i ett linne och njöt av solen. I LINNE. Helt galet.
Vintern lär vara bittrare, men den är definitift kortade i England.

På fredag kommer Kristin! LYCKA.

Kommentarer
Postat av: Sara

och jag som gladde mig åt att jag slapp halsduk idag.. Hurray. Men fan va gott för er britter :)

2011-03-23 @ 22:40:58
Postat av: Kristin

älskar att du satte dig på en bänk :D och älskar att vi kan sitta på en bänk tillsammans imorgon.

2011-03-24 @ 11:23:55
Postat av: Malin Josefsson

Känns som någonting är fel när jag går i regnjacka i Cali och du sitter i linne i England...

2011-03-24 @ 20:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0