Lördag

Idag har varit en bra dag.
Klockan tio begav jag mig ner mot stan för jag skulle träffa Lilen, en ny au-pair i Worcester. Nej, det är inte hon som har tagit efter Helen, utan en helt annan. Hennes barn går på samma skola som mina barn, men vi har inte vetat om varandra fören nu. Det var Fiona som fixade det.
Vi träffades i stan och gick och satte oss på Boston Tea Party, mitt favorit fik. Lilen visade sig vara en sjukt fin person! Hon är född i Argentina, samma stad som Che Gueavara föddes, men flyttade till Spanien när hon var tolv. Hon gillar Jimi Hendrix och mycket annan rock musik.
Efter att vi suttit på fiket en lång stund gick vi för en shopping runda. Vi hittade en marknad där de sålde gamla cd och lp-skivor. Allt från Beatles till Aqua hade dem, helt underbart, och Lilen var minst lika exalterad.
Sen mötte vi upp Anais och Dorean utanför katedralen, och med mycket möda tog vi oss till toppen där vi satt och pratade ganska länge. Sen satte vi oss på ett fik igen, fast denna gången allihopa. Nice.

Tänkte visa lite av dagens inköp:




Kommentarer
Postat av: simon

Tjena! Härlig musiksmak, du får vara med och visa hur det ska gå till nästa gång bara.

//Simon

2011-03-05 @ 23:34:00
Postat av: Sara

EH - JA TACK PÅ T-SHIRTEN. Gott med lite annat än fransyskor också :)

2011-03-06 @ 00:53:09
Postat av: Ann

Snygga kläder Stina-verkar passa dig perfekt!

2011-03-06 @ 10:51:30
Postat av: Aina

Åh, vad roligt men en au pair som inte är från Frankrike, woop för omväxling ;) Och me likzy dina inköp, NICE. Inte långt kvar tills vi ses nuuuuuu! <3

2011-03-06 @ 18:03:39
Postat av: Kristin

du är en babe.

2011-03-06 @ 20:44:44
Postat av: Thilda

Ah en argentisnka! Dricker hon mate-te hela tiden??????



Och hon ar fran Rosario isafall ;P haha, livet!

2011-03-06 @ 21:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0