Där elden falnar (Men fortfarande glöder)

det är lätt att bli blödig och nostalgisk
fast man bara bytt miljö

Vi hade allt, och friheten var ännu inte stulen
vi hade skogarna i söder, drömmarna i väster
och sandade vägar under hjulen
och vi visste ingenting om verkligheten,
ja vi sökte i det stora efter svar
Så många illusioner som har rasat och så långa vägar kvar

Du har vunnit och förlorat, du har sett dig själv i spegeln
Du har vaknat i fel säng, du har vart kär
Och framtiden väntade som en farlig gåta
Man har bråttom dit, sen är man där

I en stad som får en att bli större än man är
Men i en ålder som sätter allt på jorden
Jag trodde att jag visste vem jag var och vad jag ville
Men nu skulle jag inte välja de orden'
Lars Winnerbäck <3

Kommentarer
Postat av: Sarabi

Känns bra att du har återgott till riktigt musik, och lämnat Jessie J och J.Lo bakom dig. TUMMEN UPP.

2011-03-30 @ 23:33:40
Postat av: Kristin

hehe på saras kommentar ;) han vet hur man sätter ord på känslor lasse, gotta give him that

2011-04-01 @ 12:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0