I've been feeling foolish, you should try it

Skriver lite snabbt innan jag ska ner till stan och gå på bio. Blir The Hangover 2. Hinner nog med ett glas vin med tjejerna innan också. Inte helt fel.
Imorgon åker Kristin hem. Ta väl hand om henne, tjejer!
På senaste tid har jag känt att min situation nu är liknande för hur det var för precis ett år sen. Då gick jag och väntade på ett besked om att få åka. Nu väntar jag på att få ett besked om hemresa. Samtidigt känner jag att man inte kan gå och tänka framåt eller bakåt hela tiden, som jag brukar göra. Jag måste lära mig att fokusera på nu.
Så ikväll ska jag försöka släppa alla tankar och bara leva. Även om det är mycket som saknas för att det ska vara komplett och helt.
I övrigt har jag blivit totalt besatt av Made in Chelsea, vilket är ungefär som The Hills, fast i London. Det är överdrivet, det är dramadramadrama, handsome men, poshness(är det ett ord?), och jag ÄLSKAR DET.
Arctic Monkeys nya album är genialiskt, förresten. Måste nog säga det till Alex nästa gång jag träffar honom. MOHAHAH.

Kommentarer
Postat av: Kristin

peace my sister in arms! <3

2011-06-09 @ 12:20:54
Postat av: Sara

Se bara till att du inte blir allt för posh min vän <3

2011-06-09 @ 16:34:04
Postat av: Anonym

Njut av vinet, you know I would have ;)

2011-06-10 @ 00:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0