JAG HAR INTERNET IGEN

AHHH. Vilken känsla. Tänk att kunna sitta på sitt rum och uppdatera sin blogg, kolla in Facebook och lyssna på Spotify, vilken lyx! Jag har tappat räkningen på hur länge jag varit utan internet nu, men det är väl ungefär en och en halv månad. En och halv månad! UTAN INTERNET. Jag har levt som en grottmänniska, haha.

Nej men skämt o sido, så har det hänt en del sen sist jag uppdaterade min blogg. Veckorna hemma I Jönköping över jul var obeskrivliga, likaså dagarna i Birmingham och Kings Of Leon innan det.
Har även hunnit med massvis nya filmer (ett nyårslöfte är att se mer ny film och inte se om gamla favoriter hela tiden), läst Sagan Om Ringen trilogin, och hunnit börjat på The pitcure of Dorian Gray(oh.yes.indeed), ett antal utgångar, lyckats göra mig väldigt opopulär hos grannarna, och en alldeles underbar helg i Cambridge.

Lider av mycket saknad och hemlängtan men nu blickar jag framåt en vår i England som förhoppningsvis bjuder på stunder som får en att känna sig levande.
Hej och hå. Hallihallå.
puss

Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag har väntat på internetets återkomst-inlägget :D fint att du skriver igen. allt kommer ordna sig till det bästa (how? - i dont know. its a mystery)

2011-01-26 @ 14:30:22
Postat av: Thilda

jaaa you're back! nu får du allt uppdatera ofta och mkt, fri tillgång till internet betyder lååånga fina inlägg. kram

2011-01-27 @ 17:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0