Torsdag

Gissa vem som har lagat köttbullar i sås alldeles själv idag? JAG HAR. Fan vad bra jag är. Inte nog med att jag lagade köttbullar för första gången i mitt liv, jag gjorde det samtidigt som jag instruerade en virrig 12-åring. Oh yes. Dessutom har jag fortsatt mitt projekt att lära Maddie att cykla, och hon kan cykla några meter helt själv nu. Framsteg framsteg!

Igår var jag och flickorna och deras mormor på Birmingham Thinktank, vilket är ungefär som Upptech gånger 10. Sjukt kul. Det fanns en robot som kunde citera Hamlet. Jag har aldrig varit så nära att bli kär i en robot, höhö.
När jag kom hem hade jag ett sjukt fint brev från Sara. Good times.

Imorgon ska jag träffa Helen på kvällen för hon åker tydligen hem till frankrike på lördag morgon. Bara sådär. Jag vet inte vad som händer. Dessa fransyskor alltså, jag blir aldrig klok på dem!

Ikväll ska jag kolla på Skins och för omväxlingens skull ska jag dricka Cocacola. Tänk det ni!

Kommentarer
Postat av: Kristin

vi gör såna framgångar! är så stolt över oss!

2011-02-25 @ 14:59:58
Postat av: Aina

Hahaha roboten <3



NICE med Skins! Mhhhm.

2011-02-25 @ 18:39:37
Postat av: Sara

Åh, älskar att ni har väder för att cykla :)

Och vaarför kidnappade du ine roboten?

2011-02-26 @ 10:57:07
Postat av: Malin Josefsson

Det där med roboten fick mig att tänka på Barbro..

men skins, HELL YES!!

2011-02-27 @ 02:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0