Tisdag

Hade ett sånt Hallelujha-moment tidigare idag. Jag lånade Anouskhas cykel(Ja, hon är 12 och lika lång som jag, HAHAHHA, Jättkul) så jag skulle hinna i tid till min engleska kurs. Så efter jag lämnat av Maddie vid Brownies(typ scouterna för unga barn) tar jag cykeln och cyklar längts floden. Det var ljusblå/lila skymning och fåglarna kvittrade fortfarande och vatten låg helt stilla förutom när en liten kajad porlade förbi. Kändes som vår trots at det precis blivit februari.Så himla fint, och så himla skönt att cykla för första gången sen i somras. Skam! På vägen hem var det dock läskigt att cykla längts floden eftersom det var helt mörkt och mitt lyse var inte så starkt. Jag som kan bli skraj i bio hus liksom, haha. Jag motstod dock min impuls att ringa till mamma. DUKTIGT STINA.

Sedär ja, ett inlägg om en cykeltur. Ha-ha.
Pusssss


Kommentarer
Postat av: Tommy

Är det inte Pappa du skall ringa om du blir rädd och behöver hjälp?

2011-02-02 @ 20:54:33
Postat av: Sara

jag hade min vårjacka idag, det var jävligt kallt, men det känndes ändå rätt bra ändå :)

när du kommer hem ska vi cykla !

2011-02-02 @ 21:48:43
Postat av: Thilda

Hurtbulle!!!

2011-02-03 @ 02:32:06
Postat av: Malin Josefsson

you go girl :)

2011-02-03 @ 06:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0