Positivt tänkande !

Saker jag ser fram emot i Mars :


18-20 Mars - Då mamma och pappa kommer till London(förresten, ska mamma och pappa igentligen börjas med stora bokstäver? Svenska C någon? Jag hade bara Vg, haha) , och då jag får träffa Aina som har anslutit sig till det som Kristin kallade  vår Englandskommunitet.

21 Mars - KASSIDY SLÄPPER SITT DEBUT ALBUM! Yes jag är ett riktigt fan och har lyssnat på dem ganska så långt innan deras debut album släppts, STATUS.

25 - 27 Mars- Kristin kommer hit! Behöver jag säga mer? Ja det behöver jag, för vi ska kolla på Dorian Gray , sitta i timtal på fik, sitta i timtal på Kina-buffé, gå på bio, ha förfest för jag är ensam hemma, gå ut och dansa, kolla på ännu mer film, äta english breakfast, gå promenad längts floden i vårväder(ja man kan ju hoppas iallafall), och bara allmänt vara lättade över att vistas tillsammans.

Och då är detta bara i Mars. Ser ganska bra ut om jag får säga det själv.

Annars så spenderar jag min tid med att lära en 8-åring att cykla och hantera en 12 åring som inte vill göra sina läxor. Bless them.

Puss


Kommentarer
Postat av: Kristin

stolt över din attityd! och nej, det ser ju banne mig inte illa ut. listor kanske ska bli vår grej?

2011-02-21 @ 23:03:18
Postat av: Malin Josefsson

Låter som livet i en ask :)

2011-02-22 @ 00:52:07
Postat av: Sara

Låter Superb :)

2011-02-22 @ 13:20:01
Postat av: Thilda

Harlig manad!!!!!!!

2011-02-26 @ 21:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0