Fredag

Precis slutat jobba. Jag har haft en relativt chill eftermiddag. I slutet satt jag och Maddie vid köksbordet och ritade. Jag ritade en ballerina och hon ritade någon slags fågel hon hade lärt sig om i skolan. Fick sådana flashbacks från när jag var liten då det enda jag gjorde var att rita(och titta på lejonkungen då). Himla mys iallafall!

Resten av kvällen fortsätter i dagens lugna anda. Ska kolla på The social network (Andrew Garfield, Andrew Garfield, ANDREW GARFIELD), och dricka cocacola.

Imorgon, om det går enligt planerna då man vet ju inte med dessa fransyskor liksom, så ska vi åka till Stratford upon-avon. Har varit där två-tre gånger innan, men aldrig varit inne i Shakespeare's hus av någon outgrundlig anledning. På kvällen ska vi träffa Helens pojkvän som har kommit hit från frankrika och hälsar på. Kul!

Trevlig helg, folks! PUSS

Kommentarer
Postat av: Sara

Andrew, Andrew, Andrew. Mannen, myten, Legenden :)



Låter som en fullspcäkad lördag, hoppas du får det trevligt :)

2011-02-12 @ 13:50:46
Postat av: Mathilda

KULKULKUL

2011-02-12 @ 20:14:56
Postat av: Malin Josefsson

såg social network igår, hallå JUSTIN TIMBERLAKE!

2011-02-12 @ 21:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0