All The Plans



Världens bästa album, fick den äntligen på posten idag. Just nu sitter jag och lyssnar och blir alldeles kär, Varenda låt är fulländad! Äntligen nyutkommen musik som faktiskt är bra. Känns sjukt bra att veta att det finns annan musik idag, än Kate Perry,Lady GaGa, och Pink. Jag säger inte att folk inte får lyssna på sådan musik, jag säger bara att jag själv hatar det :) Imorgon har jag studiedag, men jag ska ge migg upp tidigt ändå, för att simma med Kristin. Efter det blir det hem och kolla på film, och äta köttfärssås och spaghetti(jag kommer aldrig bli vegitarian, Förlåt, Aina, Kristin och Malin, men hell yeah to Mathilda och Sara)
Pusss, Godnatt

Kommentarer
Postat av: sara

hell yeah stina ;)

känns gott att du drgigt igång din blogg igen, så jag får nått att läsa (: puss puss

2009-03-17 @ 22:55:21
URL: http://saraoftheshire.blogg.se/
Postat av: Eve- the peasant

STARSAILOR förgyller mitt sinne

2009-03-18 @ 22:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0