Söndag

 
Hade en himla kul kväll igår! Började med förfest hemma hos Helen, med diverse vänner till henne och Jaques. Måste försöka vänja mig vid kindpussandet, 3 st per person, vare sig man träffat dom innan eller ej. 
Det dracks vin och Cuba Libre och jag, Helen och Zoe( tjejerna ni ser på bilden) skreksjöng till We Are Young , precis så som det ska vara.Någon tyckte också att det var passande att sätta på Abbas Dancing Queen när det var en svensk med i gänget. Haha. Vi drog sen vidare till en klubb som heter Modjo, där det blev dans till klockan ett då vi gick tillbaka Helens lägenhet och ritade med fönsterpennor på hennes fönster(obviously).
 
Idag har jag fikat med några från min klass,försökt plugga franska och ätit pasta carbonara.
Jag trivs väldigr bra här, men en sak jag tycker är jobbig är köket. Det äckligaste ni kan tänka er. Jag har inte så mkt hemlängtan men ibland kommer jag på mig själv med att fantisera om sitta i det rena och fräsha köket på gånglåten :)
PUSS
 

Kommentarer
Postat av: Sara

ETT RENT KÖK ÄR A OCH O. btw, NICE DRESS

2013-02-17 @ 21:39:34
Postat av: Aina

Ni ser ut att ha roligt ;)

2013-02-17 @ 22:17:17
Postat av: Thilda

Härlig bild!

2013-02-17 @ 23:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0