Första veckan i Montpellier.

Nu har jag varit i Montpellier i exakt en vecka. På en vecka har jag hunnit lokalisera mig lite mer i staden, lärt mig lite mer franska och lärt känna lite mer folk i min korridor. Jag och Heleen, en belgisk tjej i min klass har fikat mycket, och igår var det "pancake-night" i köket här på mitt residence. Det bor många holländare här, minst fem st. Igår efter pannkakorna hängde jag med en svensk tjej och två norskor som bor här. 
 
Jag köpte som sagt ett franskt nummer, MEN DET KAN INTE TA EMOT SMS. Jag fattar inte varför. Jag kan ringa och ta emot samtal, och tillochmed skicka sms, men inte ta emot. VARFÖR? Suck. 
 
Idag är det regnigt och rätt kallt här, typ 3 grader. Brrr. Hoppas på bättre väder igen snart,eller åtminstone att solen ska skina som den gjort tidigare i veckan. 
To sum it all up, JAG LEVER :) 
Puss 

Kommentarer
Postat av: Kristin

Holländare brukar ju vara väldigt trevliga! Låter nice med korridorsaktivitet. Jobbigt dock med det franska numret. Lägg upp bilder på hur du bor och går i skolan, vill seeee

2013-02-10 @ 17:58:51
Postat av: Thilda

Heter ngn Jasper? Hörde även att ngn kanske är släkt med Angus...hohoho. Få mobilen att fungera snarast!!!

2013-02-11 @ 22:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0